7.4.08

Lightning 0.8 i Sunbird 0.8 ja disponibles!

Lightning 0.8 and Sunbird 0.8 are out! Aquesta és la sorpresa que m'he emportat a l'arrencar el meu Thunderbird a Ubuntu, ha sortit la finestra d'actualització d'extensions i m'ha ofert actualitzar-me a Lightning 0.8 i a la vegada actualitzar l'extensió que em permet connectar als calendaris de Google, el Google Provider, ara la 0.4.

El primer canvi que he detectat és a la dreta de la vista de correu on continuo podent veure les properes cites i/o tasques, però es veuen els colors dels calendaris i hi ha botons per afegir cites i tasques.

Després he passat a la vista de calendari i a part de les campanetes que avisen que una cita té un recordatori i de la llista de cites de la part superior per a fer cerques no he vist cap gran canvi, potser algun botó més...

Finalment, he volgut veure la nova vista de tasques, però no m'apareix el botó!!! He hagut d'anar al menús superiors per canviar de vista. Després llegint la informació de la versió he descobert que s'ha d'anar a Visualitza -> Mostra/Amaga -> Personalitza , Seleccionar Mode de la barra d'eines i afegir la icona de tasques.

Un altre petit problema és que a la vista calendari, el calendari petit de la part dreta li falta la línia esquerra del marc i també falta la línia esquerra que tanca la finestra quan està maximitzada.

A Windows els problemes són els mateixos, la impressió per fi em funciona, però la segona vegada que s'intenta (és un problema conegut).

Podeu descarregar el Lightning i el Sunbird dels següent enllaços: